2 orang sedang baca blog ini ♡ Sophiesm.Com








When no one is looking


you've found the correct
fina sophie



Sunshine!
Komen Bulan Ini


plan a trip with me

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers


Finstagram


Since May 2006

Hit Counter




Think positive!
Thursday, March 31, 2011 posted at 21:24 ♥

Gained my weight til 51KG ..like wtf, tapi nak marah apanya, sendiri punya kerja. Kerja? Silap tu. Aku takda buat 'kerja-kerja' senaman. Takda jaga makan macam dulu. Takda takda takda. Semua tak ada. Ada pun jarang-jarang dan dah tak konsisten. Okey tensen balik dengan badan sendiri.

Nak diet balik beberapa minggu sebelum ni, tapi masa kurang mengizinkan. Kesibukan yang sebenarnya tak berapa sibuk tapi entah rasa macam sibuk, dah buat saya rasa terhalang nak diet. Satu saja yang tidak berubah - saya langsung tak makan di malam hari. Alhamdulillah dah terbiasa. Kalau tak, lagilah badan macam kena pam-pam T___T

Bila entah nak kuat semangat dan cukup inspirasi untuk memulakan diet balik.. Sobs. Kalau nak diet juga, nak tak nak kena berpuasa. Rutin aku yang banyak habis dekat cafe buat aku kiri kanan asyik terpandang makanan saja. Bergelumang dengan makanan-makanan. Mana tak mengunyah je kerja tsk.

Puasa? Ohh. First day puasa mesti merana habis ni..

Fuhfuh okey Fina, think positive. You can do it.. * nada longlai*

Labels: ,


2 Comments:

Blogger Coffee Girl said...

Cute lagi tu. A bit of weight doesnt hurt anyone, if anything, it adds to the curves! Yeehaw! LOL! *selamat berdiet*

31 March, 2011 21:51  
Blogger Fina Sophie said...

Coffee Girl,
the curves! tu yg nak simpan sedikit lemak tu haha. just sikit sj yg sy nak reduce. sikittt ja.. hehehe :D

13 April, 2011 16:15  

Post a Comment

You can freely :
1. Follow my blog. Usually I'll follow + comment back
2. I regularly checks my social network page and if you leave me your link, it would be easier for me to track you back and comment your blogpost in return.
3. Be nice.

Thanks for simply being here! *love*







original layout by bonjour heidi owned by Fina Sophie other by ArasuOnline dafont wish