Thursday, March 31, 2011

Think positive!

Gained my weight til 51KG ..like wtf, tapi nak marah apanya, sendiri punya kerja. Kerja? Silap tu. Aku takda buat 'kerja-kerja' senaman. Takda jaga makan macam dulu. Takda takda takda. Semua tak ada. Ada pun jarang-jarang dan dah tak konsisten. Okey tensen balik dengan badan sendiri.

Nak diet balik beberapa minggu sebelum ni, tapi masa kurang mengizinkan. Kesibukan yang sebenarnya tak berapa sibuk tapi entah rasa macam sibuk, dah buat saya rasa terhalang nak diet. Satu saja yang tidak berubah - saya langsung tak makan di malam hari. Alhamdulillah dah terbiasa. Kalau tak, lagilah badan macam kena pam-pam T___T

Bila entah nak kuat semangat dan cukup inspirasi untuk memulakan diet balik.. Sobs. Kalau nak diet juga, nak tak nak kena berpuasa. Rutin aku yang banyak habis dekat cafe buat aku kiri kanan asyik terpandang makanan saja. Bergelumang dengan makanan-makanan. Mana tak mengunyah je kerja tsk.

Puasa? Ohh. First day puasa mesti merana habis ni..

Fuhfuh okey Fina, think positive. You can do it.. * nada longlai*
Share:

2 comments:

  1. Cute lagi tu. A bit of weight doesnt hurt anyone, if anything, it adds to the curves! Yeehaw! LOL! *selamat berdiet*

    ReplyDelete
  2. Coffee Girl,
    the curves! tu yg nak simpan sedikit lemak tu haha. just sikit sj yg sy nak reduce. sikittt ja.. hehehe :D

    ReplyDelete

Thanks for simply being here! *love*