2 orang sedang baca blog ini ♡ Sophiesm.Com








When no one is looking


you've found the correct
fina sophie



Sunshine!
Komen Bulan Ini


plan a trip with me

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers


Finstagram


Since May 2006

Hit Counter




From the moment I saw you..
Saturday, January 29, 2011 posted at 18:28 ♥

Sepanjang beberapa hari tidak berbelog ini, akhirnya aku kembali semula ke sini. Maaf, away. Saya take time rethink things. Alhamdulillah, semua berlaku sangat cepat tapi saya sejujurnya bahagia dengan hidup saya sekarang. I won't change anything about it. At least, bukan sekarang. Tolong, jangan buat saya confuse lagi. Kalau bukan benar-benar memaksudkannya, tolong jangan.

I don't need a boy who comes, then runs and hide, lepas tu reappear balik. Lepas tu runs and hide again ..remember?

Ranau sekarang ni sejuk sangat-sangat. Kalau tak hujan lebat, hujan renyai-renyai. Kalau tak renyai, hujan lebat. Kalau tak hujan, mendung. Kalau tak mendung, hujan..  Macam tu lah ceritanya. Sejuk. Dan mood saya pun ala-ala sentimental saja akhir-akhir ni. Makan tak lalu, tidur tak nyenyak.. what happen?

Propa je kehkeh.

Tak ada benda sangat nak cakap pon. Just wanna say hi. Okeylah, bye.

Labels:


0 Comments:

Post a Comment

You can freely :
1. Follow my blog. Usually I'll follow + comment back
2. I regularly checks my social network page and if you leave me your link, it would be easier for me to track you back and comment your blogpost in return.
3. Be nice.

Thanks for simply being here! *love*







original layout by bonjour heidi owned by Fina Sophie other by ArasuOnline dafont wish