Pages

From the moment I saw you..

Saturday, January 29, 2011

Sepanjang beberapa hari tidak berbelog ini, akhirnya aku kembali semula ke sini. Maaf, away. Saya take time rethink things. Alhamdulillah, semua berlaku sangat cepat tapi saya sejujurnya bahagia dengan hidup saya sekarang. I won't change anything about it. At least, bukan sekarang. Tolong, jangan buat saya confuse lagi. Kalau bukan benar-benar memaksudkannya, tolong jangan.

I don't need a boy who comes, then runs and hide, lepas tu reappear balik. Lepas tu runs and hide again ..remember?

Ranau sekarang ni sejuk sangat-sangat. Kalau tak hujan lebat, hujan renyai-renyai. Kalau tak renyai, hujan lebat. Kalau tak hujan, mendung. Kalau tak mendung, hujan..  Macam tu lah ceritanya. Sejuk. Dan mood saya pun ala-ala sentimental saja akhir-akhir ni. Makan tak lalu, tidur tak nyenyak.. what happen?

Propa je kehkeh.

Tak ada benda sangat nak cakap pon. Just wanna say hi. Okeylah, bye.

No comments:

Post a Comment

Thanks for simply being here! *love*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS