Pages

Cuti raya dah habis. Get back to work!

Monday, September 20, 2010

September 19. Bangun pukul 4.50 pagi. Dan tekak masih sakit. Gerak ke Kota Kinabalu dalam pukul 5.30 pagi. Bawa botol air mineral besar, sebab tekak masih sakit. Sampai Kota Kinabalu, berurusan dalam keadaan tekak yang sakit. Nak bercakap pun susah. NAK MAKAN PUN SUSAH. Alhamdulillah, everything went well.

Saya ambil
(Password Protected).

Untunglah siapa yang sempat terbaca perkataan yang dah di-sensor tu. Saya terfikir belum masa lagi untuk umumkan, lebih-lebih lagi ke pengetahuan orang-orang yang mengenali saya. Saya gembira, though. Bukan semua orang boleh faham, kan? Yang menyakiti lebih banyak dari yang memahami. Pedih, tapi itu kenyataan. Inilah dunia yang kau tengah pijak sekarang.

Buat seketika aku lupa yang tekak aku sakit. Waktu briefing semalam, tekak mula rasa perit balik. Balik-balik minum, balik-balik minum. Tetap macam tu juga. Aku banyak kali berdehem sampai orang dekat tepi-tepi asyik terperasan (- -") Mintak sorry. Tapi aku macam biasalah, buat muka tak tahu. Being me, pakar muka sardin. Among my best quality wth. Apa-apa hal, buat saja muka tebal. Apa susah?

Everything dah selesai, dan bertolak balik rumah. Saya dah hafal jalan ke Kota Kinabalu. wohoo! :D

Bangun pagi ini September 20, tekak masih sakit. Seksa gila nak bercakap T____T 

TAPI TAK APA. SUARA SEXY.

Sampai sekarang diorang ni termasuk ayah masih usik saya pasal petrol dan diesel. OKEY FINE (- -")
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS