Pages

Lirik Lagu Jangan Ada Air Mata by Paramitha Rusady

Sunday, July 25, 2010

 .. Versi Fina Sophie

Kalau harus ku jujur padamu
Terus terang ku pernah kecewa
Namun ku tanya siapa yang mampu
Menepis takdir Yang Kuasa

Biar saja begitu adanya
Jangan ada air mata
Pergilah Fina lupakan saja
Semua yang pernah engkau rasakan

Lihat saja di mataku
Tiada dendam
Tiada duka
Doaku semoga kau bahagia
Saat ini ku perlukan
'tuk meraih masa depan
Bahagia pasti kan ku jelang


.. dan ini cadangan kulit album HAHAHAHA

6 comments:

  1. Lagu tu x mahsyuk.

    Layan lagu ni la kalau berani
    http://www.youtube.com/watch?v=9PFS5YnERF4

    ReplyDelete
  2. Si Kachak Suparjo,
    masyuk ke tak masyuk peduli hape. jnji bahagia. lirik dia bermakna apa. hihihi.

    berani je.

    ReplyDelete
  3. dah mcm artis dh. huhu :)

    ReplyDelete
  4. Fara,
    ala.. edit sana sini sikit. smua pun leh wat mcm ni. hehe. tp sy pun suka juga. mcm btul2 la plak haha

    ReplyDelete
  5. kulit album pun dah siap cadang..video klip mesti daha da draft2 kan kan

    ReplyDelete
  6. fndrocka,
    oh video klip tak ada lah pula sorry kerana menghampakan anda HAHAHAHA

    ReplyDelete

Thanks for simply being here! *love*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS