Thursday, July 16, 2009

SMK Jabi, Here I Come.

Mengulang phrase or tajuk yang sama je dengan selang entri-entri yang lepas (- -")

Sayangs semua apa khabar? Macam lama tak tinggalkan komen-komen or melepak-lepak kat blog semua T__T

Today, pada pukul 4 petang ini, saya dan rombongan akan bertolak ke SMK Jabi untuk program Nawaiti Palestin 2: Kau Permataku sebuah rancangan motivasi eh bukan rancangan tapi programlah. Ahaha perasan. Ok tentatif program sudah ada di tangan. Kalau minggu lepas adalah beraktiviti dengan lasaknya, minggu ni pula menghandle student form 1,2,4 yang dijangka adalah dipilih di kalangan yang nakal-nakal. Faham-fahamlah kan nakal macamana kita sendiri pernah masuk sekolah menengah. Ohya, penulis blog ini akan bertindak sebagai fasilitator sepanjang program itu.

Nawaiti Palestin. Baca pun dah tahu kannn.. Program ni akan memberi banyak penekanan dan kesedaran kepada para pelajar tentang kesusahan dan keperitan hidup di bumi Palestin. Mengajar untuk bersyukur dengan apa yang ada dengan pendekatan secara islamik. Mampukah aku membimbing mereka sebaik mungkin? (bertanya pada diri. Anda tak payah jawap. Hehe) InsyALLAH boleh.

Ok cukup tentang hal sendiri. Anda bagaimanakah? Apa khabar kah? Mengapa begitu lama tidak mendengar khabar? (ceh padahal tak menyempat jenguk blog asyik jenguk blog sendiri T___T) Sunyikah anda dan blog anda tanpa komen dari saya? (haha fina, anda boleh blah.), statistik pengunjung blog anda dah naik tak? (takpenting.. takpenting..) Jangan malas-malas komen dan balas komen orang lain okey? Show your appreciation to them walau siapa pun mereka (mengingatkan anda dan mengingatkan diri sendiri). Sudah makankah anda hari ini? Sihatkah? dan kahkahkah?

And now I'm thinking about nak buat autopublish entry.. Hm.

Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks for simply being here! *love*