2 orang sedang baca blog ini ♡ Sophiesm.Com








When no one is looking


you've found the correct
fina sophie



Sunshine!
Komen Bulan Ini


plan a trip with me

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers


Finstagram


Since May 2006

Hit Counter




Sedim, here I come!
Thursday, July 09, 2009 posted at 02:39 ♥

First sekali, nak cakap, CELCOM BROADBAND !@#$%^&*. Ok cukup, kang cakap banyak-banyak kang buat hilang mood je. Hehehe gelak serius neh.

Second, esok akan masuk ke hutan Sedim. Pagi ini jalan awal pagi around 7.30 pagi (sekarang dah nak jam 3 pagi tak tidur-tidur lagi (- -" ). Beg hiking tajaan Abang, dan barang-barang lain tajaan diri sendiri atau lebih tepat lagi tajaan duit poket ayah T__T Ayah, duit banyak habis bikin beli seluar dan kasut (sekali beli biarlah yang berkualiti hehehe). JADI?? Err, takda apa T___T

Nasib baik tak payah beli beg sebab Abang bagi pinjam. Tq Sayang. Sayang juga Abang kat saya. Ingatkan dah tak sayang :P

Point ke-3. Tentang hubungan saya dan Abang. Ye.. kami dah okey dah sikit-sikit. Dah ada dah gelak-gelak. Bukan macam dulu. Asyik bermasam muka. Sedangkan lidah lagi tergigit, kan? Biar Allah yang menentukan segalanya.

4th, Trexx dah okey dah, Amy tak balik lagi.

5th, tadi Dayah cakap Jijul aka Abang datang nak hantar hiking bag betul-betul kat pintu bilik JPMDPP. Alahai sayang. Kenapa comel sangat? Hahahaha. Untuk pengetahuan, DPP SME Bank (formerly known as DPP Bukit Kachi 2) adalah salah satu dari dua DPP yang penghuninya adalah perempuan semata-mata. Tak ada lelaki. Jadi jaranglah orang lelaki datang bilik JPM. Kalau datang, mesti ada hal kolej atau U punya. Bukan saja-saja. Tapi Abang siap datang ke depan pintu bilik (nasib baik tak masuk kang budak-budak pelik tengok) lepas tu siap jenguk-jenguk ke dalam lagi cari Dayah (ceh cakap macamlah sedang ada di situ pada waktu kejadian. Haha). Comel. Dahlah dia memang comel (- -")

Ok cukup sampai 5 poin. Jumpa Sabtu akan datang. Doakan keselamatan saya dan rakan-rakan. =)


Labels:


0 Comments:

Post a Comment

You can freely :
1. Follow my blog. Usually I'll follow + comment back
2. I regularly checks my social network page and if you leave me your link, it would be easier for me to track you back and comment your blogpost in return.
3. Be nice.

Thanks for simply being here! *love*







original layout by bonjour heidi owned by Fina Sophie other by ArasuOnline dafont wish