Pages

Selamat Malam.

Sunday, May 31, 2009

Disebabkan kursus masakan tu telah ditangguhkan, maka entri untuk kursus itu juga nampaknya kenalah ditangguhkan jugak. Maaf buat janji palsu yang belum palsu lagi (apakah?).

Petang tadi di Dewan Serbaguna kampung saya telah diadakan majlis sambutan Hari Ibu. No pictures, sorry. I had not taken any. Sibuk makan. Gahaha!

It's 11:09 PM now. Kepala ni berat je. Dah terbiasa tidur awal kot. That's all for now. Malas ah membebel malam ni. Mood okay. Cuma mengantuk tahap sederhana tapi nak tidur gak. Haha :D

Jumpa esok. Salam.

4 comments:

  1. erk..msok kursus masak ke u??
    mak aku paksa aku soh msok..
    tp aku namau..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. spttnya hari tu lagi
    tp tak jadi sbb ditangguhkan. x tau ke hari apa.
    jom la jom la :D

    ReplyDelete
  3. saya setuju.anda memang memerlukan tidur yg secukupnya.sekarang.

    ReplyDelete
  4. padelkopak,

    eheh.. encik.
    lama tak nampak.

    ReplyDelete

Thanks for simply being here! *love*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS