2 orang sedang baca blog ini ♡ Sophiesm.Com








When no one is looking


you've found the correct
fina sophie



Sunshine!
Komen Bulan Ini


plan a trip with me

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers


Finstagram


Since May 2006

Hit Counter




Selamat Malam.
Sunday, May 31, 2009 posted at 23:10 ♥

Disebabkan kursus masakan tu telah ditangguhkan, maka entri untuk kursus itu juga nampaknya kenalah ditangguhkan jugak. Maaf buat janji palsu yang belum palsu lagi (apakah?).

Petang tadi di Dewan Serbaguna kampung saya telah diadakan majlis sambutan Hari Ibu. No pictures, sorry. I had not taken any. Sibuk makan. Gahaha!

It's 11:09 PM now. Kepala ni berat je. Dah terbiasa tidur awal kot. That's all for now. Malas ah membebel malam ni. Mood okay. Cuma mengantuk tahap sederhana tapi nak tidur gak. Haha :D

Jumpa esok. Salam.

Labels:


4 Comments:

Anonymous AuraFIza said...

erk..msok kursus masak ke u??
mak aku paksa aku soh msok..
tp aku namau..
huhu..

01 June, 2009 13:55  
Anonymous Fina said...

spttnya hari tu lagi
tp tak jadi sbb ditangguhkan. x tau ke hari apa.
jom la jom la :D

01 June, 2009 14:42  
Anonymous padelkopak said...

saya setuju.anda memang memerlukan tidur yg secukupnya.sekarang.

03 June, 2009 18:46  
Anonymous Fina said...

padelkopak,

eheh.. encik.
lama tak nampak.

03 June, 2009 22:27  

Post a Comment

You can freely :
1. Follow my blog. Usually I'll follow + comment back
2. I regularly checks my social network page and if you leave me your link, it would be easier for me to track you back and comment your blogpost in return.
3. Be nice.

Thanks for simply being here! *love*







original layout by bonjour heidi owned by Fina Sophie other by ArasuOnline dafont wish