Thursday, April 30, 2009

Outing.

Went to Jitra. Macam biasa, makan KFC. Tengok wayang.. Kali ni tengok cerita "Confession Of A Shopaholic". Memang dasyatlah perempuan tuh. Boleh berbelanja sampai 16 000 USD. 12 kad kredit. Heh. Baru semalam berangan nak guna kad kredit (ops). Teringat pada ayah - Even kad ATM pun ayah tak guna. Selain dari berhabisan menggunakan duit membeli barang-barang berjenama yang mencekik darah itu, kan lebih baik guna duit tu untuk melancong serata tempat. Wahhh..

Apa cerita delegasi ilmiah ke Jakarta dan Bandung? Atau Palembang? Atau Bali? Lepas tu, delegasi bersukaria di Singapura. Nak lebih jauh, delegasi ke Itali. Korea. Backpacker! WaHHahah. Hei, ingat Fina gurau ke? Tengok nih.

Mau! Mau!

Hehehehehehehehehehehehe..

I bought this ring. Ceh, bukan ke baru bercakap tentang penggunaan duit secara berlebihan? Haha. Tidak boleh pakailah si Fina ni.


Kemudian, beli pula shoulder bag yang saya teringin nak beli selama ni. Dah dapat!

Okies. GTG.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks for simply being here! *love*