2 orang sedang baca blog ini ♡ Sophiesm.Com








When no one is looking


you've found the correct
fina sophie



Sunshine!
Komen Bulan Ini


plan a trip with me

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers


Finstagram


Since May 2006

Hit Counter




Outing.
Thursday, April 30, 2009 posted at 23:06 ♥

Went to Jitra. Macam biasa, makan KFC. Tengok wayang.. Kali ni tengok cerita "Confession Of A Shopaholic". Memang dasyatlah perempuan tuh. Boleh berbelanja sampai 16 000 USD. 12 kad kredit. Heh. Baru semalam berangan nak guna kad kredit (ops). Teringat pada ayah - Even kad ATM pun ayah tak guna. Selain dari berhabisan menggunakan duit membeli barang-barang berjenama yang mencekik darah itu, kan lebih baik guna duit tu untuk melancong serata tempat. Wahhh..

Apa cerita delegasi ilmiah ke Jakarta dan Bandung? Atau Palembang? Atau Bali? Lepas tu, delegasi bersukaria di Singapura. Nak lebih jauh, delegasi ke Itali. Korea. Backpacker! WaHHahah. Hei, ingat Fina gurau ke? Tengok nih.

Mau! Mau!

Hehehehehehehehehehehehe..

I bought this ring. Ceh, bukan ke baru bercakap tentang penggunaan duit secara berlebihan? Haha. Tidak boleh pakailah si Fina ni.


Kemudian, beli pula shoulder bag yang saya teringin nak beli selama ni. Dah dapat!

Okies. GTG.

Labels:


0 Comments:

Post a Comment

You can freely :
1. Follow my blog. Usually I'll follow + comment back
2. I regularly checks my social network page and if you leave me your link, it would be easier for me to track you back and comment your blogpost in return.
3. Be nice.

Thanks for simply being here! *love*







original layout by bonjour heidi owned by Fina Sophie other by ArasuOnline dafont wish