2 orang sedang baca blog ini ♡ Sophiesm.Com








When no one is looking


you've found the correct
fina sophie



Sunshine!
Komen Bulan Ini


plan a trip with me

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers


Finstagram


Since May 2006

Hit Counter




Love Story.
Sunday, April 26, 2009 posted at 07:03 ♥

Lagu ini tentang cinta terhalang yang akhirnya bersama kembali. Tiada kaitan ke apa dengan kehidupan saya, sebab waktu cinta saya terhalang dulu, saya sendiri yang walk away. Sudah tiada kesinambungan.

Selepas saya walk away, saya masih tunggu sebenarnya (Bodohnya saya). Sebab terngiang-ngiang di telinga. Dia kata dia sayang. Dia kata saya cinta sejati dia. Dia kata, saya cinta pertama - dia kata sampai bila-bila dia akan anggap macam itu (dia masih ingat lagikah kata-kata dia itu sekarang?) Oh. Baru saya tahu. Cinta pertama. Sebab cinta pertama lah, kami tidak kekal. Cinta pertama macam ada curse. Kan kita jarang dengar kan cinta pertama itu kekal sampai pelamin? Padahal kita sayang dia sangat-sangat. Jujur, waktu itu, saya tidak redha.

Saya tunggu. Tapi saya sudah berpaling sekarang. What is Romeo-Juliet? In my first love story, that is damn fake!

*
*
*

Fina, Sedarlah. Syaitan sedang mengaburi mata hati. Sedang membawa kau ke waktu silam yang tidak bisa akan terulangi. Sedang merasuk emosi. Astaghfirullah.

See this.




See that new addings at my sidebar? Sudah ramai guna DaisyPath itu, saya pun mau jugak. Haha. Saya letak Love Story, because that's my current favourite song.

Labels:


2 Comments:

Anonymous shima said...

hi there.
i actually cried when i read ur 2nd paragraph. kurang impact di 1st paragraph sbb..in "my-relatioship" - i stayed. he walked away.
pelik lah, sy mudah nanges lately ni.
entah knp sy jiwa kacau sgt.
nauzubillah.

p/s: 'bebelan' sy tu disebabkan isu dlm hati. hehe. btw, tq for leave a comment. :)

27 April, 2009 01:33  
Anonymous Fina said...

Jangan rasa serba salah shima, everyone have their own moment..

=) from your blog, i know u're a strong girl.

19 May, 2009 21:28  

Post a Comment

You can freely :
1. Follow my blog. Usually I'll follow + comment back
2. I regularly checks my social network page and if you leave me your link, it would be easier for me to track you back and comment your blogpost in return.
3. Be nice.

Thanks for simply being here! *love*







original layout by bonjour heidi owned by Fina Sophie other by ArasuOnline dafont wish