2 orang sedang baca blog ini ♡ Sophiesm.Com








When no one is looking


you've found the correct
fina sophie



Sunshine!
Komen Bulan Ini


plan a trip with me

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers


Finstagram


Since May 2006

Hit Counter




Menulis di bilik JPMDPP..
Friday, March 13, 2009 posted at 23:52 ♥

Sengal lah blogger nih. Mau aplod gambar pun tidak boleh.

Sengal-sengal blogger, sengal lagi anak-anak Audirasari ini. Sejak kumpulan ini gabung dengan pelajar Indonesia, sejak itu kumpulan ini lebih ceria. Gila-gila. SENGAL. Haha.

Tak boleh tahan dengan Aina - rezeki kami murah tiap malam sebab dia. Abang kat cafe suka bagi berplastik-plastik minuman percuma, kadang-kadang kalau nasib baik, akan dapat makanan. Tadi dapat nasi goreng kampung 4 bungkus, mee kungfu sebungkus, dan 4 plastik minuman sejuk. Semua habis dibedal oleh kami 12 orang. Hoho.

Tidak tahulah. Tapi agaknya budak-budak tarian memang macam tu. Kalau berkumpul, ada satu sifat kami semua yang akan tiba-tiba terserlah bersama-sama. Faham tak? GEDIK! Kahkah. Gedik sesama kami sahaja. Mind you.

Ahad ni saya ada exam. Baca pun tidak habis lagi.
Esok ada kursus protokol. Baca pun tidak habis lagi (aik..).
Mau tidur.
Esok kena ke kursus protokol di EDC, kena sedia pada jam 7.30 pagi. Pergi dengan Beatrice. Di sana akan ketemu sama dia. RINDU! ^^

Labels:


2 Comments:

Anonymous :: trexx :: said...

aina!! my fren.hahahaha

yyeyeyeye die sgt baik.

14 March, 2009 02:33  
Anonymous Fina said...

trexx,

pengedar makanan berjaya.
nti nak naikkan pangkat die jadi exco biro makanan lah. haha

02 June, 2009 22:23  

Post a Comment

You can freely :
1. Follow my blog. Usually I'll follow + comment back
2. I regularly checks my social network page and if you leave me your link, it would be easier for me to track you back and comment your blogpost in return.
3. Be nice.

Thanks for simply being here! *love*







original layout by bonjour heidi owned by Fina Sophie other by ArasuOnline dafont wish