Pages

Menulis di bilik JPMDPP..

Friday, March 13, 2009

Sengal lah blogger nih. Mau aplod gambar pun tidak boleh.

Sengal-sengal blogger, sengal lagi anak-anak Audirasari ini. Sejak kumpulan ini gabung dengan pelajar Indonesia, sejak itu kumpulan ini lebih ceria. Gila-gila. SENGAL. Haha.

Tak boleh tahan dengan Aina - rezeki kami murah tiap malam sebab dia. Abang kat cafe suka bagi berplastik-plastik minuman percuma, kadang-kadang kalau nasib baik, akan dapat makanan. Tadi dapat nasi goreng kampung 4 bungkus, mee kungfu sebungkus, dan 4 plastik minuman sejuk. Semua habis dibedal oleh kami 12 orang. Hoho.

Tidak tahulah. Tapi agaknya budak-budak tarian memang macam tu. Kalau berkumpul, ada satu sifat kami semua yang akan tiba-tiba terserlah bersama-sama. Faham tak? GEDIK! Kahkah. Gedik sesama kami sahaja. Mind you.

Ahad ni saya ada exam. Baca pun tidak habis lagi.
Esok ada kursus protokol. Baca pun tidak habis lagi (aik..).
Mau tidur.
Esok kena ke kursus protokol di EDC, kena sedia pada jam 7.30 pagi. Pergi dengan Beatrice. Di sana akan ketemu sama dia. RINDU! ^^

2 comments:

  1. aina!! my fren.hahahaha

    yyeyeyeye die sgt baik.

    ReplyDelete
  2. trexx,

    pengedar makanan berjaya.
    nti nak naikkan pangkat die jadi exco biro makanan lah. haha

    ReplyDelete

Thanks for simply being here! *love*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS