Friday, October 10, 2008


assalamualaikum..

ni la gambo mokcik time muda2 dulu. mmg cun. skrg pun masi cun lg tp bile dah kawen ni takleh tunjuk sgt cunnye, yela.. nak jage rumah tangga kan.. errr.. tak tau la.. skrg lg cun kot. kahkahkah..

sbrnya mokcik rindu ngan jeans kaler hitam yang mokcik tgh pakai time tu. bukan per, punggung nampak kecik bile pakai jeans tu. kuangkuang.

gambar besar gedabak kat bawah ni lak gambar mokcik ngan pokcik hangpa2 sume time muda2. hish.. ade gak motor die kat belakang menyelit. mat rempit betui.





FiNa :: "Ape aku melalut nih. hehe. ni gambar time KLK kat Taman Budaya Negeri Kedah Darul Aman pada April 2008. terjumpa mamat ni, saje tumpang glemer. ngee.. :D"


Share:

5 comments:

  1. i like mat remp it..
    i like that actor..
    huhu
    xD
    salam singgah tumpang jenguk......kwn2 lain pon jengok la tmpt sy...

    ReplyDelete
  2. hai mat rempit nie....
    emm saya ingat suami awk

    ReplyDelete
  3. alah sekali sekala melalut!!!xper...

    ReplyDelete
  4. si kachak suparjo,

    ntah brape kali mamat ni tukar nickname, kata saya dalam hati. hahaha

    mat rempit on screen takpe. hahaha


    eazy,
    sy dah link awak =)


    utopia,
    no lah. suami saya encik Shan Jun Hou okek. hahaha (lagi perasan)


    padelkopek,
    sy kalo melalut sgt lah buruk. T_____T

    ReplyDelete

Thanks for simply being here! *love*