Monday, June 02, 2008

2 JUN

Petang yang terang kini sudah gelap..

Hari ini hari yang agak sedikit membosankan. mungkin kerana ketiadaan abg menjengah.. tahu, dia merasa agak tercabar dengan sikapku semalam.

satu tips yang pernah aku baca. yang banyak berlegar2 d internet ini. bila seorang wanita marah pd anda, biarkan dan jauhi dia selama beberapa jam. lagi lama lg bgs. rasa marah die automatik akan bertukar kpd rindu. hehe. mmg amat berkesan. bagaimana pula menghadapi amarah lelaki? jgn mencabar. dan sebagai seorang wanita, gunekanlah senjata terhebat anda - airmata. tp i guess tak perlu la terpekik terlolong. they will know when u fake it to get their attention.

tentang seseorang.

bkn untuk mengenang kembali kisah lalu. kami mulanya hanya bertukar khabar. tiba2 dia mengusulkan permintaannya utk bertemu semula - membuatkan aku sedikit terperanjat.

"nana, i got to go. tell me when ya.. if can la.. k do take care. daa~~"

mesej terakhirnya di myspace.

Mama dan Ayah.

mereka ke Kota Kinabalu hari ini. bermalam mungkin dalam 1-2 malam d sana. mama kursus. ayah meeting. baru td mama menelefon. panjang lebar skali jika dijadikan jika ditransferkan ke bentuk tulisan. hehe.. kesimpulannya mengingatkan agar menjaga rumah sewaktu ketiadaan. ada juga suara ayah dibelakang talian menambah sedikit2 pesanan mama. paling utama katanya, tengok2kan Pipie. suruh makan. anak tu mmg payah sket kalo bab makan. kena suruh baru nak makan.

Wau Bulan.

sedang menghabiskan dan menyusun step. persembahan 21hb Jun ini. dan ada dua tarian lagi.. Sumazau (tarian etnik kadazandusun d negeri Sabah) dan lagu Malaysia, Truly Asia.

laptop dah format dah. fuhh..
Share:

2 comments:

Thanks for simply being here! *love*