Pages

TEKA-TEKI YANG PERLU DIBERI PENAMPAR >

Tuesday, January 29, 2008

1) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?

Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

2) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?

Answer: Kuih salah bikin...

3) Binatang ape power Karate?

Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade...

4) Siape yang menemukan dompet kulit?

Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye...

5) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?

Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'...

6) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?

Answer: Pembohong...

7) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?

Answer: Usus...

8) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

Answer: Kutu rambut...

9) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?

Answer: Neneknye si katak...

10) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

Answer: Sbb lelaki ni kan 'buaya'...

11) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?

Answer: - Sekretari baik...'Selamat pagi tuan' > - Sekretari kurang baik...'Dah pagi ni tuan'...

12) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

13) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

Answer: Tukang gali kubur...

14) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?

Answer: Tahi hidung...

15) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?

Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

16) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

17) Gajah terbang dengan ape?

Answer: Dengan susah payah......

********


Hahah!

No comments:

Post a Comment

Thanks for simply being here! *love*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS